Λίμνη Δόξα, Υπαίθριο Σινεμά κάτω από τα Αστέρια

Φύγαμε για ταξίδι; Τι λες απλά να βάλουμε σε ένα σακίδιο πράγματα και να φύγουμε έχοντας ένα ευέλικτο πρόγραμμα; Να είμαστε ταξιδιώτες, να αναζητήσουμε την αυθεντικότητα των τόπων και να χαλαρώσουμε στη φύση και την ύπαιθρο;

Η μαγεία στο ταξίδι πολλές φορές στηρίζεται στο στοιχείο της έκπληξης. Πολλές φορές βέβαια η έκπληξη μπορεί να ξεκινάει με μία κακή πρόγνωση καιρού που μπορεί όμως να καταλήξει σε μία μοναδική εμπειρία.

Έτσι και για εμάς η αρνητική πρόγνωση του καιρού δεν μας πτόησε, προσαρμόσαμε τα σχέδια μας. Ενώ το αρχικό πλάνο ήτανε 5 ημέρες στη Λίμνη Κερκίνη, φύγαμε για διήμερη εξόρμηση στην Πελοπόννησο και στη Λίμνη Δόξα. Το πλάνο διαμορφώθηκε με διανυκτέρευση στη φύση, μαγείρεμα, χαλάρωση δίπλα στη λίμνη και προβολή ταινίας κάτω από τα αστέρια. Ναι, σωστά διάβασες, προβολή ταινίας κάτω από τα αστέρια!

Εκείνο το τριήμερο έβρεχε σχεδόν σε ολόκληρη την χώρα εκτός από το μέρος που θα πηγαίναμε εμείς, οπότε αποφασίσαμε με τον Γιάννη να το απολαύσουμε στο έπακρο. Ο Γιάννης, Παρασκευάς στο επώνυμο, ή Friday όπως τον γνωρίζει ο περισσότερος κόσμος, είναι ο υπεύθυνος φωτογραφίας του περιοδικού και του αρέσει να μαγειρεύει, να βλέπει ταινίες και να ακούει μουσική. Το πάθος του βέβαια που τον έφερε και εδώ, είναι η φύση, οπότε όταν μπορεί να απολαμβάνει τις αγαπημένες του στιγμές στη φύση είναι η μεγαλύτερη του απόλαυση.

Φύγαμε λοιπόν, και η πρώτη στάση μας βρήκε στα μεσαία Τρίκαλα Κορινθίας για ανεφοδιασμό και ένα μικρό ξεμούδιασμα. Οι ταμπέλες στην είσοδο με τις αρκούδες όπου μπορούσες να φωτογραφηθείς έδωσαν έναν ξεκαρδιστικό τόνο στο πρωινό μας. Στην αναζήτηση της τροφής, αν και Δευτέρα, δυσκολευτήκαμε λίγο αλλά σταθήκαμε πολύ τυχεροί μιας και ο κρεοπώλης του χωριού διατηρούσε στο ισόγειο μίας κατοικίας ένα πρόχειρο κατάστημα. Αγοράσαμε τα υλικά μας και ανυπομονούσαμε
να ανάψουμε τη φωτιά για μαγείρεμα.

Επόμενη στάση η Ζήρεια και η Λίμνη Δασίου. Στα πλάνα μας ήτανε να στήσουμε το τσαρδί μας για διανυκτέρευση αλλά οι συνθήκες δεν ήταν τόσο ευνοϊκές. Βρήκαμε όμως την ευκαιρία να απολαύσουμε το μέρος και να εκμεταλλευτούμε τις ικανότητες του οχήματός μας και να “παίξουμε” στις εκτός δρόμου διαδρομές. Αφού παίξαμε λοιπόν, πήραμε τον χωματόδρομο και ξεκινήσαμε για τη Λίμνη Δόξα. Διασχίσαμε το όρος Κυλλήνη (Ζήρεια) και αφού περάσαμε τα χωριά Γκούρα και Φενεός βρεθήκαμε στην μοναδικής ομορφιάς, Λίμνη Δόξα. Οι συνθήκες εδώ ήτανε εντυπωσιακές. Ο καιρός φανταστικός και ήδη ο αντικατοπτρισμός του βουνού και των δέντρων στην λίμνη μας κέρδισε. Βρήκαμε ένα σημείο στις όχθες της να στήσουμε τη σκηνή μας και το σκηνικό μας με σκοπό να ξεκινήσουμε άμεσα το μαγείρεμα.

Εκτός από τα υλικά για το μαγείρεμα (μπριζόλα, ντοματίνια, κρεμμύδι) ο Γιάννης έβγαλε από την τσάντα του τον καινούργιο smart προτζέκτορα, The Freestyle 2nd Gen της Samsung, που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Το μικρό του μέγεθος και η ευκολία στη μεταφορά χάρη στο χαμηλό βάρος τον έκαναν να είναι η έκπληξη της βραδιάς για το “σινεμά κάτω από τα αστέρια”, που δεν ήτανε τελικά φάρσα. Το πανί στήθηκε, το μαγείρεμα ολοκληρώθηκε μαεστρικά ακριβώς στη δύση του ηλίου και η κορυφή της
Ντουρντουβάνας στόλισε το φόντο του κινηματογράφου μας. Η πολύ εύκολη επίσης συνδεσιμότητα του The Freestyle 2nd Gen με το υπολογιστή ή ακόμα και με το smartphone έκαναν την αναμονή λιγοστή μπροστά στη λαχτάρα της απόλαυσης αυτής της στιγμής. Πλάνα από αγαπημένες ταινίες με θέμα τη φύση και το βουνό εναλλάσσονταν με το χάζι στα αστέρια και τις κορυφές των βουνών χαρίζοντάς μας μία απολαυστική βραδιά.

Ύπνο στη σκηνή μετά από τέτοια βραδιά και ξύπνημα πλάι στη λίμνη στην ανατολή του ήλιου. Πρωινή βόλτα γύρω από την λίμνη και καφεδάκι ήρθαν να συμπληρώσουν άψογα την προηγούμενη ημέρα. Το τοπίο μαγικό, ακόμα πιο ωραίο χάρη στην απόλυτη ηρεμία των νερών. Τα σχόλιά μας όμως δεν μπορούσαν να μην ασχοληθούν με την προηγούμενη βραδιά. Τι ωραία που φύγαμε! Έστω και για ένα βράδυ! Αυτό συμφωνήσαμε και οι δύο. Τις περισσότερες φορές φεύγουμε για
δουλειά, έχοντας στο μυαλό μας να καλύψουμε σωστά τις απαιτήσεις της κάθε παραγωγής που επιστρέφουμε πίσω με ένα μικρό στρες και όχι την μέγιστη απόλαυση της στιγμής. Αυτό το πετύχαμε όμως αυτή τη φορά στη λίμνη Δόξα.

Ένας προορισμός πολύ κοντά στην Αθήνα, πανέμορφος, ιδανικός για να σε χαλαρώσει από την καθημερινότητα, ειδικά όταν μπορείς να τον απολαύσεις συνδυάζοντας αγαπημένες σου στιγμές και χόμπυ. Επιστροφή στην Αθήνα λοιπόν μετά από μία -σχεδόν- διήμερη εξόρμηση, που μας γέμισε όμως σαν να ήταν πέντε ημέρες διακοπές!

Εις το επανιδείν λοιπόν, και καλά υπαίθρια σινεμά κάτω από τα αστέρια.

Μάθετε περισσότερα για τον προτζέκτορα της Samsung εδώ!

*It is forbidden to republish/ use photographic material or any part of the article without the author’s consent.

Κείμενο © λ3 by Christos Tzoutis

Φωτογραφία © λ3 by Giannis Paraskevas

#lovenlivelife

Contact Us
Subscribe to Newsletter

Shopping cart0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!